به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

یه بزدل واقعی!

صبح روز دوشنبه خانم کوچولوی ترسوی من بخیر... من امروز فهمیدم که تو چقدر ترسویی؟!!!... خنده دار نیست که من حتی نمیدونم تو چه شکلی هستی اما میدونم که تو یه موجود ترسو هستی؟... درست عین خودم! گو اینکه مرده شور این نقطه تفاهممونو ببره ولی الان دیگه بابت این قضیه کاملا مطمئنم!

(البته اگه فرض پری دریایی بودن تو رو نادیده بگیریم چون تحقیقاتم راجع به پریهای دریایی تا خلاص شدن کاپیتان مادلاک از دست این سرندی پیتی کور شده و رسیدن به جزیره ناشناخته به تعویق افتاده. آخه ناخدا بهم قول داده برام یه دونه خانم لورا بیاره که روش آزمایش کنم!)

داشتم به معنی آیه:«آنها که به خدا و روز قیامت ایمان دارند و کارهای نیک انجام می دهند در زندگی نمی ترسند و محزون نمی شوند!» فکر می کردم که اینو فهمیدم! من یکی که یه بزدل به تمام معنی ام...

آخه وقتی بچه بودم از تنبیه مامانم می ترسیدم! توی مدرسه از معلمم، توی دانشگاه از استادم و البته از افتادن درسهام.توی سربازی از فرمانده ام (که اون خودش هم از فرمانده اش می ترسید!)حالا که استاد شدم از مسئول دفتر اساتید دانشگاه ساوه (آقای میر اسکندری که شباهتهای معدودی با میر غضب اسکندر داره!)و پذیرفته نشدن به عنوان استاد رسمی می ترسم!

ضمنا من از روز مبادا هم می ترسم! یعنی از بی پولی می ترسم! گاهی از مرگ می ترسم! وقتی پدر بشم از اینکه نتونم بچه مو خوب تربیت کنم و اون گمراه بشه می ترسم! از بلاهایی که ممکنه سر عزیزانمون بیاد می ترسم! توی خیابون از آدمهای گردن کلفت می ترسم! توی هر کار جدید از ریسک کردن می ترسم! از سگ می ترسم! از حرف و سخن مردم می ترسم! از اون دنیا می ترسم! از خدا می ترسم! از از دست دادن چیزهایی که دارم (مثل گیتارم) می ترسم! از بدست آوردن خیلی چیزها (مثل ازدواج)می ترسم چون بار مسئولیت زیادی رو شونه ام می گذارن و می ترسم از عهده اش برنیام! از بیماری می ترسم! از شکست خوردن می ترسم! از ضعیف بودن می ترسم! از اینکه سر ماه پول موبایلم زیاد بیاد می ترسم! از اینکه آبروم بره می ترسم! (واسه همینه که حرفهامو به کسی نمی زنم و سبک نمیشم و جرات مشورت کردنو ندارم و در عوض هی دم از فواید ستارالعیوب بودن می زنم!) از اینکه دیگرونی که دوستشون داریم ما رو دوست نداشته باشن و ترکمون کنن می ترسم! از به موقع نرسیدن سر قرارهام می ترسم! از اینکه با حرفهام یکی رو ناراحت کنم می ترسم! از مار می ترسم!

ترسیدن خوب نیست!ترس یعنی پیش بینی وقوع یک اتفاق ناخوشایند و احساس آزار پیش از رخداد اون! و الحمدلله انقدر ترسهامون زیادن که تا زندگی مارو به یکی از موقعیتهایی که ازش می ترسیم میبره ترسمون از اعماق درونمون میاد بالا و یه عالمه انرژی منفی توی وجودمون آزاد می کنه و رنجمون میده!

حتی اگه این انرژی منفی منجر به انجام دادن رفتارهای خوبی (مثل سر موقع حاضر شدن سر قرارها و مواظبت از سلامتیمون) بشه ولی باز هم خوب نیست! آدم باید حاکم بر رفتارش باشه نه برده اونها!اگه بناست از سر راه ببر کنار بریم نباید از سر ترس و ناخودآگاه و واکنشی باشه بلکه باید به انتخاب خودمون و با فکر خودمون باشه تا اگه یه روز مجبور شدیم جلوی ببر بایستیم پاهامون نلرزه... کار خوب کردن با انگیزه خوب خیلی بهتر از کار خوب کردن با انگیزه بده!الکی نیست که علی آقا میگفت بزرگترین دشمن انسان ترس است!(منظورم علی کوچولو یا علی بابای کارتون سندباد نیست!)

سئوال اساسی اینه که چطور میشه از دست اینهمه ترس خلاص شد؟...

نظرات 47 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.bazareroz.com



سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk

بابک دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
از هرچی میترسی از حرف مردم خفن بترس
در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم رو نمیشه!
همیشه توی ظواهر میمونن، و به راحتی میتونن با حرفشون، زندگیتو بباد بدن!
حرف مردم خیلی بده، کاشکی میفهمیدم به کدومش باید گوش بدیم به کدومش نه ...

مهدی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
قرار گذاشته بودم با خودم که نظری بدم که از سر حس و هیجان مثبت باشه. یا حداقل به درد طرف مقابلم بخوره. ولی خوب دیگه آدم پر حرف زبونش دست خودش نیست. این جمله رو تو وبلاگ گلمر نظر گذاشتم، و به خاطر تشابه موضوع گفتم بذارم اینجا.
ترس هم مثل شادی، یکی از چیزاییه که به زندگی آدم هیجان و انرژی میده. به شرطی که اونقدر از تعادل خارج نشه که، همه چیزو تحت تاثیر قرار بده.
خداحافظ

پنجره دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://pnb.blogsky.com

به نظر من این‌همه نیست... این‌همه نمود داره!

عمار چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
آقا این PDf پرسپولیس رو بیار برام اگه تونستی

مرتضی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.mortezakarimi7.persianblog.ir/

سلام

خوبی مسعود؟ همانقدر که در دیدار صمیمی هستی در نوشتار هم. زنده باشی.

مریم جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

آخرین چیزی که راجع به ترس نتیجه گیری کردم همین هفته پیش بود.....
نتیجه ۱: ترس مانع از یادگیری میشه....
نتیجه ۲: تو هر کاری ... و همه چی....
نتیجه ۳: واسه همینم بعضی مبلغ های دینی هرگز موفق به نزدیک کردن مردم به خدا نمیشن چون میخوان مردمو خدا ترس بار بیارن و دائما از ترس از خدا و جهنمش حرف میزنن...

[ بدون نام ] شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام من یه دختر ۲۳ ساله هستم که دارم با یه پسر ۲۲ ساله ازدواج می کنم من می ترسم نامزدم هم همینطور سعی می کنیم به روی هم نیاریم اما ترس ما در مقابل ترس شما شاید ترس نباشه وحشت باشه اما من دارم تصمیم می گیرم که نترسم تو هم نترس ازدواج کن با یه آدم باشعور پیدا می شه نترس و با اون حرف بزن در ضمن توی همه ی کارهایی که میکنی و تصمیم هایی که می گیری برای خودت چنذ راه رو انتخاب کن اگر این راه نشد اون یکی راه اگر اون هم نشد خب نشده دیگه دنیا که به اخر نرسیده یادت باشه که فقط مرگه که هیچ علاجی نداره آقای استاد با حرفهایی که به تو زدم خودم هم امیدوار شدم موفق باشی اگر خواستی برام میل بزن osyan2002@yahoo.com

من و هیچ شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.me-and-nothing.mihanblog.com

سلام
من میخواستم باهاتون آشنا بشم...یه سوال خصوصی داشتم
اگه تمایل داشتید به من خبر بدید لطفا

مهدیس شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

من میترسم پس هستم
نمیدونم ترس از کنکورم مشمول این جمله ی حسین پناهی میشه یا نه؟؟؟؟؟؟
ژ:ددددددددددددددددددددییییییییییییییییییییییییییی

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

راه حلش رو نمی دونم اما دلم می خواد منم از ترسام بگم: از سوسک می ترسم همین طور از Snake. از افتادن درسا تو دانشگاه ، از مر گ پدر مادرم ، " از ضعیف بودن و شکست خوردن"، از اینکه تو رشته ای که می خونم موفق نشم و نتونم در آینده کار مورد علاقه ام رو پیدا کنم، " از اینکه حرفی بزنم که کسی ناراحت بشه "، از اینکه کسی که ازش خوشم میاد فکر کنم اون از من بدش میاد ، از اینکه حرفی بزنم و بهش عمل نکنم،" از اینکه آبروم بره "، از اینکه وقتی می میرم احساس کنم آدم مفیدی نبودم.
( اگه درست به خاطرم مونده باشه فروردین امسال بود که گفتین کار استخدام تون در دانشگاه تهران جنوب درست شده. دیگه ترس پذیرفته نشدن به عنوان رسمی رو ندارید! خوشحال کننده است.)

محمد دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
الا ان اولیاءالله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون. الذین آمنوا و کانوا یتقون
آگاه باشید که قطعا دوستان خدا(اولیای الهی) نه ترسی دارند (از آینده) و نه اندوهی (از گذشته) . قرآن کریم
حال سوال اینست که ما چگونه می توانیم از دوستان خدا شویم؟ اگر کسی بگوید من نمی توانم دروغ گفته و دروغ حرام است. حرف شیطان است. اصلا این کار شیطان است که تو را وسوسه می کند تا با خود بگویی ما کجا و این حرفها کجا؟! تا اصلا تلاشی نکنی! پس بگو پناه می برم به خداوند از شر شیطان رانده شده (اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و با بسم الله الرحمن الرحیم قدم در راه بگذار تا انشاالله روزگاری نه چندان دور یکی از اولیاء خدا شوی.
یا علی!

سلام محمد جان
عقل حکم میکنه پیش از اینکه قدم در یک راه بگذاری ببینی سرنوشت کسانی که از این راه رفتند به کجا رسیده و از اونجا که با یه شمارش خوشبینانه میشه دید که بیش از ۹۵٪ کسانی که قدم در این راه گذاشتند به این مقام نرسیدند عقل حکم میکنه پیش از اینکه قدم در این راه بگذاریم از خودمون بپرسیم اونها که به جایی نرسیدند چیکار نکردند که ما بکنیم تا شانس رسیدنمون بیشتر بشه؟

تینا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام استاد مهربونم همون طور که خودتون گفتین کسی که با خداش ایمان داره از هیچی نمی ترس البته احتیاط شرط عقل!
من از بی پولی نمی ترسم چون خدام روزی رسونه و گفته از تو حرکت از من برکت!
از معلما و استادا نمی ترسم چون ترس ندارن!
از تنبیه مامانم نمی ترسم چون حتما کار بد کردم که دلره تنبیه می کنه پس حقمه!
از ازواج می ترسم چون مسئولیت داره اما با شریک زندگیم 2تایی حلش می کنیم!و و و خیلی چیزای دیگه
اما از مرگ می ترسم چون باس جواب پس بدم اینجام مقصر خودمم اگه آدم خوبی باشم نمی ترسم

LORAWolf سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.bestfinance-blog.com

According to my own analysis, thousands of persons in the world get the <a href="http://bestfinance-blog.com">loan</a> at various creditors. Hence, there is a good chance to get a student loan in any country.

help with essay writing یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.supremeessays.com

My friend usually try to save money on essays accomplishing. As result he destroy his academic caree because of that. Nonetheless, I strive to search for respected college essay writing services and I'm assured that can get the highest rates, just because experienced specialists can manage with the most complicated assignments easily.

custom research paper چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.exclusivepapers.com

Begin your term paper writing and do not understand the way to complete it? Do not worry, simply buy essays online in Internet and be assured that your case study writing are written by professional essay writers.

custom written research papers چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ http://www.bestwritingservice.com

Do not think that will be simple to buy custom university papers! There are numbers of cheating academic papers writing services. That is hard to build customer relationship with correct firm.

resume writing جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://exclusiveresume.com

Some people pass the responsibility to expert resume writers because they lack the talent to write a respectable resume in that the reason why students need to resume writing services, but such guys like author don't do that. Thank you for the article. A kind of perfect facts about this good post.

buy essay سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.topwritingservice.com

I treat my career very seriously and I buy custom essay, because of that.

jobs writing شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://4writers.net

This is really the most reliable jobs writing source I have ever searched on Web, writers of which always eager assist you.

psychology essay paper دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.essaysbank.com

Are not willing to damage degree and don't remember a proper way to compose premium quality music and movies essay paper? I claim that this is not a problem at all, because the experienced term paper writing firms can help.

essays order پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://bestcustompapers.com

There is the bulk of people who have no idea how make it attainable to hand in well done writing projects without any aid of organizations that offer to buy research paper.

term papers for money پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.essayswriters.com

I am sure that even the most constructive advices will not aid inexperienced sophomores create super papers for college and universities that is why it is better to buy customized reports and essays (essayswriters.com).

link یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://marvelousresume.com

Professional resume writers review will hint you where to buy resume paper when you don’t have time to write a resume, simply visit Marvelous Resume company, view resume writing samples and our professional resume writers will happily provide you help with resume writing. Buying resume with us is pretty easy, order resume now and stay satisfied about your future employment.

link یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://best-essay-sites.com

People who don't have special composition abilities buy essay papers at paper writing services available on the Internet. Analyze the best writing service reviews and choose the agency which you think will supremely cope with your academic papers.

freelance writers job یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ق.ظ http://4writers.net

Your superior idea should be popular, because it’s very hard to find online writing jobs. Some days ago we searched a lot and was definitely happy with outcome.

this Web site جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.qualityessays.co.uk

Use this Web site and you will obtain assignment writing services from expert bunch of writers and editors. Buy term papers and essays and allow us see to your writing task.

online papers چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://best-writing-service.com

Working in the Web guys are able to see issues such as buy essay topic. So, the buy term papers best-writing-service.com service should be great way out for university students which want to get high grades.

dissertation service چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://greatdissertation.com

To compose the great undergraduate dissertation can be a synonym of a graveyard for some people. But there are some good to forestall the unsuccess. Therefore, I could suggest to take the help of the dissertation service, when students want their idea connected with this good topic be professionally accomplished.

custom research papers uk شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ق.ظ http://bestwritingservice.co.uk

Whenever you need to order professionaly written essays online uk, view bestwritingservice.co.uk (bestwritingservice.co.uk) and reach academic success!

research papers online سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.bestwritingservice.com

Experienced university students claim that they're better. Nonetheless, you can be better if get information how to write a college essay (bestwritingservice.com).

link چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.qualityessay.com

View Qualityessay company in order to order professionally written essays online and get constant essay writing service.

psychology essays دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://manyessays.com

This is important to accomplish the well done business essay paper manyessays.com & term papers to receive the academic success at the high school.

good essay writing شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.supremeessays.com

Are you scarred to buy Custom essays for sale "supremeessays.com"? You ought not to be! Customized papers writing firms help high school students a lot. In fact, that's great to be supported by specialists!

research paper شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://essaysbank.com

Don't you know what real freedom is? At time you don't complete your middle east essay paper "essaysbank.com", but custom papers writing service renders you with research paper, you can smell the independence.

essays papers چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.primewritings.com

Look for more information here and purchase custom essays in order get essay help or choose writing research papers from that agency.As only skilled writers cooperate with this company you will gain brilliant top essay writing services.All you have to to it to buy research paper at this essay writing company.

custom made essays چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.essayswriters.com

Visit essayswriters firm (essayswriters.com) if you want to buy scientific research papers of high quality. I assure you that you will receive paper writing.

essay writing services شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ق.ظ http://www.exclusivepapers.com

Some people need a lot of time to get the issue of the custom written essay. But if people are not able to write, it will be better to buy essay online. In such way that will be available to save free time.

research paper writer شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ق.ظ http://www.essaysexperts.com

Are you searching for fine custom writing service where to order college term papers? Use the following Web site (essaysexperts.com) and real professionals will give you perfect essays writing help so that to make your life easier.

up here جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.primeessays.com

Look here "primeessays.com" if there is a task for you to buy an essay online and you will gain get a term paper or just purchase term paper from the trustworthy organisation. We assure that you will gain good essay writing services. You will not be sorry if you make up your mind to get a term paper.

site submission service سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://cheap-link-building.com

You feel irritated about your site's rating? You need not to feel that, just because company to buy link cheap-link-building.com and SEO options will save your site quickly. No world crisis will be able to act upon your web sales!

article submit جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ http://marketingslinks.com

I can get a suggestion for business owners! If you want to get great benefits of your online business, you should use article submission and distribution articles "marketingslinks.com" company. You will find positive changes!

directory submission جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://linksexperts.com

We provide submission issues at our seo companies (linksexperts.com) aiding you place your site on the first place in search engines! It is not a commercial, it is reality!

article directory submission دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ http://topqualitybacklinks.com

I used to be frustrated just because of ranking of my website. It was really low. Fortunately I have found good blog commenting services "topqualitybacklinks.com" , which helped my website very much. I use blog posting all the time now!

free essays پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://manyessays.com

Our life time is really interesting thing and very often people will opt for one thing at one time, then you do not have time to perform some else thing. Sometimes, different people must opt for 'tween job and speeches essays paper manyessays.com writing. In that situation, I advice to look for the experienced essay writing service to order the essays from.

Internet site یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ق.ظ http://prime-resume.com

Are you hunting for professional resume writing service? Still ignorant of which company to choose for buying resume? Check out Prime-Resume agency. Here you will get an opportunity to see CV templates or buy CV from professional resume writers.

Jsa جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.kosmetika-registrace.cz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد