به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

سلام شاهزاده زیبای رویاهام!

سلام شاهزاده زیبای رویاهام! نمیدونم کجای این دنیای بزرگ هستی؟ بعد از اینهمه سال دیگه حتی قیافه­تم درست یادم نمونده! روزهایی بود که انقدر دلتنگت بودم که دلم داشت از جا کنده می­شد... بارها و بارها درست هنگامی که فکر می­کردم پیدات کردم فهمیدم اشتباه کرده­ام...

توی خیلی از این لحظات انقدر ناامید و افسرده شدم که فکر کردم هیچ وقت نمی­تونم پیدات کنم و از خودم می­پرسیدم: «نکنه نتونم هرگز پیدات کنم؟!»

ولی با همه این حرفها، در همه این سالها هر جا که بودم دست از جستجو برنداشتم... همیشه هر وقت توی خیابون دختری رور از پشت سر می­دیدم به خودم می­گفتم: «نکنه این خودش باشه!...» و ازش سبقت می­گرفتم و به عقب برمی­گشتم تا ببینم آیا خودشه یا نه؟ نه اینکه قیافه­ات یادم بشه­ها... نه! از حسی که موقع دیدنت تو دلم حس می­کنم می­شناسمت!

لحظه­ای که هری دلم می­ریزه پائین و احساس ضعف می­کنم! لحظه­ای که خشکم می­زنه و انگار یه آن، زمان متوقف میشه... اما همه اینها به شرطیه که بلافاصله بتونم بشناسمت!

گهگاه پیش میاد که دارم با دختری که سالهاست می­شناسمس حرف می­زنم که یهو یه روز اون یه حرفی می­زنه که شبیه حرفهای توئه و منو دچار همون حس شگفتی می­کنه... باز هم شاخکهام تیز میشه که نکنه این همون باشه؟! بگذریم...

الان دیگه خیلی روزها یاد تو می­افتم... واسه همین گفتم شروع کنم برات نامه نوشتن! SMS زدن کوتاه و فرصتش کافی نیست! کی میدونه؟... اگه یه روز پیدات کنم می­تونی داستان تموم این جستجو رو توی این نوشته­ها بخونی... گو اینکه فکر می­کنم همین الان هم داری می­خونیشون!

شدم عین جودی ابوت که واسه بابایی که هیچ وقت ندیده بودش نامه می­نوشت... فقط یه خواهش... اگه خوندیشون و دلت خواست خوشحالم کنی جوابمو بده...

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام ،سلام
به جمع وبلاگ نویسا خوشا اومدی ،دوستم! چقدر خوشحالم که نوشته های قشنگ و با احساستو میخونم .
امیدوارم همین روزا ، شاهزاده خانم رویاهات (آخ زیباش جا موند! :) ) ، واست یک پیغام عاشقونه قشنگ بذاره و تو هم کلی کیف کنی....

ج.م. دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://jm.blogsky.com

«سلام سلام
خوندم نامه‌هاتو.
اومدم جوابتو بدم که خوشحال شی!
من همونم که همیشه دنبایش می‌گردی!»

خوش اومدی و ایشالله که یه روزی متن بالا رو از نویسنده واقعی‌ش دریافت کنی ـ تبسم ـ

مهدی دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
ایول بابا
گل کاشتی.
خیلی حال کردم. آدم این قدر با اراده کم دیده بودم. از تو بعید بود به این کارا تن در بدی. ولی خوب خسته نباشی.
متنت هم خیلی صمیمی و ساده و عاشقونه بود. ایشالا خدا همه رو به محبوبشون برسونه.
ولی من به یه اشکال فلسفی خوردم.
اگه تو هنوز ندیدیش، چطوری بهش sms می زنی؟؟؟
خداحافظ

عاشق دلشکسته شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام خیلی خوشحالم که این متن زیبارودیدم وخوشهالترم چون یه همدردپیداکردم امیدوارم یه روزی دردمون دوابشه آمین.ازطرف عاشق دلشکسته

:)

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

یه مدته به سرم زده منم یه وبلاگ داشته باشم اما انتخاب اسم برام سخته (۱) و سخت تر از اون به تحریر در آوردن افکارم وحرفام. یادمه دقیقا هفته پیش همین ساعتا بود که رفتم تو word press یه قسمتی از فرمش رو هم پر کردم حتی چند خطی هم از اولین پستم روی برگه پیش نویس نوشتم اما... عنوانش بود " در حسرت موفقیت " ... (2)
بارون شدیدی می بارید؛خیلی شدید...چهارشنبه بود اول مهر88 (از سال 83 به مدت 2-3سال،چهارشنبه ها برام روز دوست داشتنی ای بود و اون شب بر حسب تصادف چهارشنبه بود.)


(1) مثل انتخاب عنوانی واسه خودم برای نوشتن نظرات و البته حرفام در اینجا تا مجبور نباشم که از ... استفاده کنم. این توضیح رو هم بدم که قبل از من کس دیگه ای هم از ... استفاده کرده که الان یادم نیست تو نظرات کدوم پست بوده بعدا میگم که ما رو اشتباهی نگیرید!
(2)این عنوان همون شب حدود ساعت 19 به ذهنم رسید و اینکه چطور شد به این مطلب فکر کردم... امیدوارم روزی در وبلاگم بخونید.

مهدیس دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

امروز انقدر دلم تنگ بود که ۳ ساعته دارم نوشته هاتو میخونم.....
به خودت نگیر دلتنگ تو نیستم!
یه سری از نوشته هات رو پیدا نکردم!

مریم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
واقعا متن قشنگی بود منم تو خیالم یه شهر فرنگ بزرگ دارم که تنها مونس تنهایی و خوشحالی های منه
تو دنیا تنها نیستم ولی به اندازه یه دنیا احساس تنهایی میکنم
منم تو دنیای خودم یک شاهزاده سوار بر اسب سفید دارم که خیلی از شاهزاده شما مهربان تر و عاشق تر
ناگفته نمونه منم عاشقشم خیلی خیلی زیاد
امیدوارم یک همراه یدا کنی نه یه همسفر که به مقصدش رسید تنهات بزاره و بره

نیروانا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

خیلی باهوشی مسعود
بیشتر از اینکه تو نوشته هات احساس باشه ذکاوت توشون موج میزنه.
ازت خوشم اومده نه بخاطره نوشته هات بخاطره متفاوت بودنت تو همه چیز حتی ابراز احساسات...

مژده شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

آرزوم اینه که همیشه شادو خوشحال باشی :-)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام
من خیلی اهل وبلاگو اینجور چیزا نیستم، یکی بهم پیشنهاد داد اینو بخونم
الان که خوندم دیدم آخرین نظر ماله بهمن 89هه، حالا نمیدونم اینارو میبینی یا نه :-/ اگه دیدی لطفا همین جا یه جوابی بنویس که بفهمم :)

راستش منم خیلی وقته که مینویسم، واسه خودم مینویسم ولی همیشه ناخودآگاه متن هام مخاطب داشتن اوایل که اصلا نفهمیده بودم، بعد از مدتی که حس کردم فکر کردم برای همسر آینده ام مینویسم اما بعد یه مدت فهمیدم این نمینونه باشه چون من کسی رو میخواستم که همون موقع عاشقش باشم ؛ بعد فکر کردم شاید شیزوفرنی شدم و عاشقه سالنامه هامم(چون تو هر روز سالنامم مینویسم) ولی اینم نبود چون من عاشقش بودم، حسش میکردم ولی هر چی دنبالش میگشتم نمی تونستم پیداش کنم؛ حتما شما میفهمید چی میگم سرتونو درد نیارم به عالمو آدم شک کردم ولی همشون خیلی زود ناامیدم کردن :(

بعد از چندین سال جستجو فهمیدم اون کسی نبود جز اونی که منو خلق کرده :) کسی که تو وجودمه و همیشه همرامه،بهتر از هرکسی به حرفام گوش میده و مشکلاتمو حل میکنه، منو بی نیاز از همه با معرفتها و بی معرفتها کرده، همیشه هست و برای حرف زدن باهاش نه باید نگران این باشم که خوابه یا بیدار،خسته است یا روبراهه،نکنه پول موبایلش زیاد شه، نکنه sms مو جواب نده و خیلی چیزای دیگه که من از دوستام که همش دارن دنبال یه کسی میگردن که عاشقش باشن میشنوم و خیلی خوشحالم که من زود کاملترینشونو پیدا کردم، امیدوارم قسمت اونها هم بشه که پیداش کنن :)

موفق باشین :)

سوده دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

لعنت به ادمها که همشون احساس می کنن احساس مشترک دارن و اونو با هم شیر می کنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد